idag

hejhej!!
idag åkte jag med min käre kusin
till kungsbaka och hämtade hennes nya ponny
sen på efter middagen red vi
jag red hennes förra ponny carlo(vie fodervädarpå han)
gud vilken go ponny han e alltså
har ridit han ett par gånger
idag galoppasde jag på han första gången
verkligen en urgo ponny,
han ska snart till baka till tenhult:(
kommer sakna han,
sen hoppade jag jam lite
ska hoppa lite i morron men för att bestäma
vilka höjder jag ska hoppa
på söndag,
tagga första ute tävlingen på jam :D
om det blir som jag tror så tar jag 50-60
sen nästa gång pm 5060 går bra
tar jag nog 60-60
gången där på om det går bra tar jag nog 60-70
och gör min debut 70 cm:D
ska på hoppläger i sommar som slutar med hopptävling
tar nog 70 på den då
efter jag startt 70 ett par gånger starta jag nog min första lokala tävling:D

men
i morron ska jag till torp!!!!!!!!!!

och köpa lit grejs till jam:D
snart sluter jag skolan
ska göra ett shema och lägga ut
så som min nästa vecka ser ut
puspuss!Majja



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!