god natt!!!

god natt nu ska jag sova
förlåt att jag inte bloggat men glömde av det ;(
men i helgen blir udaten på topp kommer blogga från mobilen;D
menmen nu måste jag dra hej då sötisar pusspuss/majja


tävlar//maja simonsson

http://ponnysanning.blogspot.com/2011/05/tavling-i-sammarbete-med-mountain-horse_12.html#comments


gooood morgon:D<3

goood morgon:D<3
har precis packat klart mina idrotts kläder.
idag ska jag rida efter skolan blir nog vanlig dressyr
efter som han vilade i går.
sen ska jag lana data
och blogga mycket med mycket bilder :)

men ni får inte glömma fråge stunden bara
pusspuss/maja


god natt!!!

nu ska jag sova har vart i gbg i helgen hos min
gudmor och hjälpt till på barn kalas-.-'
det va kul menman vart trött

men du ska jag sova god natt pusspuss/maja
vill ni mej något

finna jag på fb

maja den bästa simonsson
och bdb ponnymuppen




fotografering?

någon som kan/vill följa med mig till stallet och fota någon dag ? :D

/
/ ssssanna

gammmmmal biiild :D


lite andra ponny jag ridit

här kommer bilder på andar ponnys jag ridit/ägt
jessy en mini shettis på 89 cm i manken:S
haha jätte go lite shettis
carlo min kusins underbara ponny
han är jätte snäll gör aldrig något
melker min förra shettis som dog i vintars bara 6 år gammal:(
han var den bästa ponnyn jag ridit
busför mitt förra russ som jag inte gillade så mycket
efter som jag ramlade av ganska mkt menmen
han var jätte snäll annars
ni får fler i morron pusspuss/Maja


fråge stund

nu har vi båda jag och sanna fråga stund;D
fråga vad ni vill fram tills på tordag kväll,
då kommer jag (maja) svara på mina frågor

glöm inte att skriva till maja/sanna
eller till båda;D

kram TeamMS♥

ps, sanna kommer också att svara på sina frågor som är till henne :)


film på mig och jam

en film på mig och jam
rån vår andra start i 50 cm
pusspuss/maja


fler bilder

det va en som ville ha mer bilder här kommer fler då
båda är från första dressyr träningen
försat tävlingen
vill ni ha en film på oss med??

pusspuss/maja


jag & min ponny :)

hej alla bloggläsare :)
eftersom att denna bloggen är helt ny så berättar jag om mig och min Ponny.
Jag heter Sanna, och jag är 13 år.
Min ponny Köhls Nova som kallas för Nova är 7 år i år, c-ponny.
Vi har tävlat upp till regional LB, men just nu tävlar vi LC LB, pågrund av att
hon hade ont i en muskel för någon månad sedan, så hon vilade i 30 dagar.
Men med min förra ponny, ( b-ponny ) tävlade jag upp till MSV B med :)

Här kommer en bild på mig & Nova.

bild från en Pay and Jump, 90 cm.

Om ni har någon fråga så är det bara att fråga! :)


hej hej

hej vi är två tjejer som heter maja och sanna som båda älskar hästar
och her egna båda två;) vi båda tävlat i hopping
nu tänkte jag skriva lite om mig maja
jag heter maja och 'r 13 fyller 14 i år
jag har ridit i ca 7,5 år och har aft egen ponny sen jag gick i 3:an
nu har jag en 7 årig ponny som jag lånar av en ridskola
han ät ung och ganska outbilda för sin ålder,
men han har tatta mig från dressyr fjanten till
hopp fjanten;)
vi hoppar 80 cm på träning och 50-60 på tävling(klubb)
ska snart ut på lokala så for hag får pli påhan på
klubb tävlingar då jäklar ska vi tävla lokalt;D
vad ska jag mer skriva
jo när jag inte tävlar själv eller rider så fotar jag gjärna andra som rider
jag tycker det är jätte kul
men nu ska ni få lite bilder
på mig och min ponny jam
från en hoppträning
vill ni ha fler?:D
pusspuss/maja


Välkommen till min nya blogg!



RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!